.
Promosi
.

Peraduan : Masalah Sosial Di Tempat Saya


Bismillahirrahmaanirrahiim,

Kali ini FARISZ@AZ.Com buat peraduan "Masalah Sosial Di Tempat Saya".

FARISZ@AZ.Com segaja buat peraduan ni sebab nak tahu permasalahan sosial yang sedang berlaku kawasan-kawasan di Malaysia. Yelah kalau baca surat khabar online tidak semestinya ada , kira blogger yang sertai peraduan ni macam wartawan lah ye (^_^)

Macam biasa lah , setiap blog bagi blogger yang sertai peraduan ini akan dipromosi oleh FARISZ@AZ.Com. Catatan blogger yang sertai akan dimuatkan di dalam "Masalah Sosial Di Tempat Follower FARISZ@AZ.Com" dan "Masalah Sosial Di Tempat Follower FARISZ@AZ.Com" akan dipamerkan pada fab page 

Peraduan kali ni bukanlah untuk memberi hadiah tetapi sekadar salah satu cara saling membantu antara blogger untuk menaikkan jumlah pembaca dan jumlah follower blog yang menyertai peraduan ini.

Syarat :-

1. Hanya dibuka untuk "follower" FARISZ@AZ.Com

2. Letakkan link blog FARISZ@AZ.Com di "blog list" di blog anda.

3. Buat satu entry "Peraduan : Masalah Sosial Di Tempat Saya dari FARISZ@AZ.Com" dan berikan link "entry" tersebut melalui ruangan comment di bawah.

4. Entry tersebut mesti beritahu masalah sosial yang sedang berlaku ditempat berhampiran dan pandangan blogger ke atas masalah sosial tersebut.

5. Tidak perlu tag mana-mana blogger tetapi cuma perlu klik "share" pada catatan ini.(share pada facebook atau twitter)

6. Bukan blog perniagaan dan catatan di blog anda yang anda pilih mestilah tidak mempunyai unsur seks/kelucahan dan isu perkauman/politik dari segi ayat catatan atau pun gambar catatan tersebut.

Tarikh tutup : 17 April 2011

2 ulasan:

AnGeL pUrPLe said...

SYA BERKONGSI TENTANG MASALAH REMAJA SEKARANG
LINK : http://angelpurple3006.blogspot.com/2011/04/peraduan-masalah-sosial-di-tempat-saya.html

anismelon said...

jom singgah sini..bg pendapat..:)..tq..

http://anismelon.blogspot.com/2011/04/kenapa-pilih-dyekenapa-bukan-sy.html

Design by FARISZ@AZ.Com